Електронна версія трудової книжки формується на основі даних з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Це — інформація, яку надали Пенсійному фонду роботодавці, застраховані особи, фізособи-підприємці та самозайняті особи. Після того, як ПФУ перевіряє цю інформацію, її вносять до реєстру.
Працюємо з трудовими книжками під час воєнного стану
Переглянути інформацію щодо себе громадяни можуть онлайн. Для цього потрібно:
- увійти до особистого кабінету на вебпорталі ПФУ;
- обрати в лівому боковому меню пункт «Електронна трудова книжка».
Таким чином, можна переглянути інформацію про час та місце роботи або про причину припинення трудових відносин. Також громадяни можуть знайти відскановані копії документів у розділі «Відцифрована ЕТК».
Важливо, що для входу на портал можна використовувати декілька інструментів:
- КЕП (кваліфікований електронний підпис);
- BankID (дані банківської картки);
- ЕПП (електронне пенсійне посвідчення);
- «Дія.Підпис».
У Пенсійному фонді закликали громадян не лише перевіряти дані, а й за потреби самостійно потурбуватися про завантаження сканкопії трудової книжки на портал відомства.
За матеріалами Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці