Витяг з електронної трудової: як надати доступ роботодавцю
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
На вебпорталі Пенсійного фонду можна замовити витяг з електронної трудової книжки. Така опція доступна для користувачів, які пройшли авторизацію за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису) або за даними банківської картки.
Яка інформація має бути в електронній трудовій книжці
Для замовлення послуги потрібно:
- авторизуватись на порталі;
- обрати розділ «Комунікації з ПФУ», а в ньому — пункт «Запит на отримання електронних документів»;
- обрати необхідний тип звернення з переліку — «Витяг з ЕТК»;
- за потреби зазначити номер телефону у полі запиту та надати згоду на передачу та обробку персональних даних;
- натиснути «Відправити до ПФУ», а потім — «ОК».
Зауважте: поля запиту заповнюються автоматично. Вже за декілька хвилин документ має бути сформовано (щоб пересвідчитися в цьому, зайдіть до розділу «Мої звернення», розгорніть вкладку та завантажте файл у форматі .pdf).
У ПФУ звернули увагу користувачів на те, що роботодавець може сформувати запит на витяг з електронної трудової книжки тільки тоді, коли працівник самостійно створив запис про надання згоди на отримання інформації роботодавцем.
Щоб надати таку згоду, слід у пункті меню «Доступ до ЕТК» скористатися функцією «Додати» і вручну ввести код за ЄДРПОУ (назва роботодавця підтягнеться автоматично).
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області