Оформлення пенсії для осіб з інвалідністю: основні правила
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Пенсія з інвалідності надається тим громадянам, які мають відповідні медичні показання.
Трудові відносини з особами з інвалідністю
Для оформлення пенсії потрібно буде, окрім документів про стан здоров'я та встановлення інвалідності, надати ПФУ:
- документ на посвідчення особи;
- РНОКПП;
- документи про стаж до 2004 року;
- документи про народження дитини та інші (за потреби).
Що стосується страхового стажу, то він не впливає на призначення пенсії, якщо інвалідність настала в період проходження строкової військової служби або внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень, одержаних під час Революції Гідності.
Решті громадян для отримання пенсії потрібно мати певну кількість страхового стажу (залежно від віку встановлення інвалідності це може бути від 1 до 15 років).
Надати документи для нарахування пенсії можна особисто або онлайн. Також можна використовувати пересилання документів поштою.
Ті, хто хоче самостійно передати документи через кабінет на вебпорталі ПФУ, мають рахуватися з вимогами до відсканованих копій:
Зверніть увагу: розмір пенсії з інвалідності залежить від встановленої групи і вимірюється як коефіцієнт пенсії за віком:
- 100% — для осіб з інвалідністю І групи;
- 90% — для осіб з інвалідністю ІІ групи;
- 50% — для осіб з інвалідністю ІІІ групи.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області