У ДПС розповіли, коли вносять дані про посаду заявника до сертифіката ключа

Перелік обов’язкових даних, які повинен містити кваліфікований сертифікат відкритих ключів, наводить Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Водночас сертифікати можуть містити й інші необов'язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах. Важливо, що такі атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Як уточнили у податковій, кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) самостійно визначає обсяг положень регламенту та інших документів, що підлягають розміщенню на його вебсайті, для ознайомлення користувачів електронних довірчих послуг з інформацією про умови отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг.
Регламент роботи КНЕДП Державної податкової служби дозволяє у реєстраційному полі «Посада» вносити назву посади — за бажанням заявника та у разі надання ним підтверджуючих документів, оскільки інформація про займану посаду користувача не є обов’язковою.
За інформацією Головного управління ДПС в Івано-Франківській області
Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
Війна «розпорошила» працівників по різних куточках Батьківщини та світу. Як за таких умов дотримати вимог законодавства та ознайомлювати працівників з документами під підпис?
Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.