Кваліфікований електронний підпис від податкової: чи потрібно вказувати посаду?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
редактор стрічки новин порталу «Кадровик-01»
У ДПС розповіли, коли вносять дані про посаду заявника до сертифіката ключа

computer.jpg

Перелік обов’язкових даних, які повинен містити кваліфікований сертифікат відкритих ключів, наводить Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Водночас сертифікати можуть містити й інші необов'язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах. Важливо, що такі атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів чи печаток.

Як уточнили у податковій, кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) самостійно визначає обсяг положень регламенту та інших документів, що підлягають розміщенню на його вебсайті, для ознайомлення користувачів електронних довірчих послуг з інформацією про умови отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг.       

Регламент роботи КНЕДП Державної податкової служби дозволяє у реєстраційному полі «Посада» вносити назву посади — за бажанням заявника та у разі надання ним підтверджуючих документів, оскільки інформація про займану посаду користувача не є обов’язковою.

За інформацією Головного управління ДПС в Івано-Франківській області

додаток

Як повторно отримати критичність та перебронювати працівників на новий строк

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
38179

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
33457

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
8107

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4828

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді