Свіжий номер 9/2017 «Довідника секретаря та офіс-менеджера»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Читайте у свіжому номері 9/2017 журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»

Слово редактора

Три акценти осені

Нове в законодавстві

Скасовано обов’язок використовувати печатку

Обов’язок використовувати печатку у сфері бізнесу скасовано. Нині для засвідчення документа достатньо підпису уповноваженої на це особи. Посадовець держоргану, який вимагатиме від вас відбитка печатки на документі, наражає себе на адміністративний штраф.

Організовуємо документообіг

Номенклатура справ підрозділу: пам’ятки та зразки для самоперевірки

До 15 листопада підрозділи мають скласти номенклатури справ. Цю вимогу висувають загальнодержавні правила організації діловодства, обов’язкові для всіх підприємств. Про номенклатури справ написано багато. Та, як кажуть у народі, заблудити можна й межи хатою та коморою. Тож пропонуємо пам’ятки та зразки для самоперевірки. Переконайтеся, що правильно склали номенклатуру справ служби діловодства. Тиражуйте довідкові матеріали для підрозділів. Чимало компаній не мають поділу на підрозділи. Розповімо, як їм додержати законодавчої вимоги

Складаємо документи

Небезпечні та корисні фрази в оголошеннях про вакансії

Директор шукає другого секретаря в приймальню. Надиктував оголошення. Вимоги — жінка до 30-ти років, стресостійка, з досвідом роботи. Зарплата — за результатами співбесіди. Резюме без світлини роботодавець не розглядатиме. Не кваптеся публікувати оголошення. Штраф за нього — 10 мінімальних зарплат. А сильний кандидат, на якого чекає директор, не відгукнеться. Перевірте оголошення за розділами статті. Ви зможете скласти та запропонувати керівнику безпечну й дієву редакцію

Запитуйте — відповідаємо

У членів робочої групи — нові назви посад. Чи змінювати наказ про створення групи?

Бренд-менеджер по-українськи: національні відповідники для назви посади

Відповідник для «водія кари» у Класифікаторі професій

Кадрові журнали реєстрації: скільки має бути та що робити з електронними версіями

Керівник негативно висловлюється про колег: як реагувати секретарю

Нове місце роботи: як здобути довіру керівника

Подарунок керівнику на ювілей

Частування для гостей директора: вмійте добирати, вмійте й подавати

Керівник виміщає стрес на секретарі: вправа, щоб заспокоїтися

Взірцева колекція

Посадова інструкція провідного економіста економічного управління

Секретар і керівник

Як убезпечити керівника від небажаних дзвінків

Зі статті дізнаєтеся: з ким з’єднувати керівника — завжди, після згоди, ніколи; який секретарський бар’єр потрібен вашому керівнику; як будувати розмову, коли приймаєте вхідні дзвінки; як протидіяти тим, хто намагається подолати секретарський бар’єр.

Як впоратися з роботою, коли керівник відволікає

Секретар отримав від керівника складне завдання. Відтак керівник постійно відволікав секретаря дрібними дорученнями. А незабаром затребував звіт. Як працювати в умовах, коли керівник постійно відволікає від основних завдань?

Забезпечуємо роботу офісу

Канцтовари для директора та підрозділів

Аналізуємо: які канцтовари потрібні працівникам і керівнику; як визначити бюджет витрат на канцтовари; як регламентувати закупівлю та зібрати заявки; як вибрати постачальника.

Затишок на робочому місці

З листа читача: «У мене ідеальний порядок на робочому місці. Але не полишає відчуття, ніби чогось бракує. Як персоналізувати робоче місце. Зробити його «своїм»?»

Вчимося на робочому місці

Самокоучинг для секретаря

Обговорюємо: що таке самокоучинг; як проблеми вирішувати за допомогою самокоучингу, визначити життєві цілі, постійно оновлюватися та працювати над собою.

Імідж та стиль

Капсула ділового гардероба

Дізнайтеся зі статті: що входить до капсули ділового гардеробу; за яким критерієм обирати одяг та аксесуари; як комбінувати елементи капсули; як зробити свій образ стильним та елегантним.

Годинник як діловий аксесуар

Стиліст радить, як вибрати та носити годинник, а також доглядати за ним. У фокусі — дизайн, колір, матеріали та моделі ділових годинників.

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
208

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
540964

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
68968

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
389

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
623

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді