Свіжий номер 9/2017 «Довідника секретаря та офіс-менеджера»

Читайте у свіжому номері 9/2017 журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»

Слово редактора

Три акценти осені

Нове в законодавстві

Скасовано обов’язок використовувати печатку

Обов’язок використовувати печатку у сфері бізнесу скасовано. Нині для засвідчення документа достатньо підпису уповноваженої на це особи. Посадовець держоргану, який вимагатиме від вас відбитка печатки на документі, наражає себе на адміністративний штраф.

Організовуємо документообіг

Номенклатура справ підрозділу: пам’ятки та зразки для самоперевірки

До 15 листопада підрозділи мають скласти номенклатури справ. Цю вимогу висувають загальнодержавні правила організації діловодства, обов’язкові для всіх підприємств. Про номенклатури справ написано багато. Та, як кажуть у народі, заблудити можна й межи хатою та коморою. Тож пропонуємо пам’ятки та зразки для самоперевірки. Переконайтеся, що правильно склали номенклатуру справ служби діловодства. Тиражуйте довідкові матеріали для підрозділів. Чимало компаній не мають поділу на підрозділи. Розповімо, як їм додержати законодавчої вимоги

Складаємо документи

Небезпечні та корисні фрази в оголошеннях про вакансії

Директор шукає другого секретаря в приймальню. Надиктував оголошення. Вимоги — жінка до 30-ти років, стресостійка, з досвідом роботи. Зарплата — за результатами співбесіди. Резюме без світлини роботодавець не розглядатиме. Не кваптеся публікувати оголошення. Штраф за нього — 10 мінімальних зарплат. А сильний кандидат, на якого чекає директор, не відгукнеться. Перевірте оголошення за розділами статті. Ви зможете скласти та запропонувати керівнику безпечну й дієву редакцію

Запитуйте — відповідаємо

У членів робочої групи — нові назви посад. Чи змінювати наказ про створення групи?

Бренд-менеджер по-українськи: національні відповідники для назви посади

Відповідник для «водія кари» у Класифікаторі професій

Кадрові журнали реєстрації: скільки має бути та що робити з електронними версіями

Керівник негативно висловлюється про колег: як реагувати секретарю

Нове місце роботи: як здобути довіру керівника

Подарунок керівнику на ювілей

Частування для гостей директора: вмійте добирати, вмійте й подавати

Керівник виміщає стрес на секретарі: вправа, щоб заспокоїтися

Взірцева колекція

Посадова інструкція провідного економіста економічного управління

Секретар і керівник

Як убезпечити керівника від небажаних дзвінків

Зі статті дізнаєтеся: з ким з’єднувати керівника — завжди, після згоди, ніколи; який секретарський бар’єр потрібен вашому керівнику; як будувати розмову, коли приймаєте вхідні дзвінки; як протидіяти тим, хто намагається подолати секретарський бар’єр.

Як впоратися з роботою, коли керівник відволікає

Секретар отримав від керівника складне завдання. Відтак керівник постійно відволікав секретаря дрібними дорученнями. А незабаром затребував звіт. Як працювати в умовах, коли керівник постійно відволікає від основних завдань?

Забезпечуємо роботу офісу

Канцтовари для директора та підрозділів

Аналізуємо: які канцтовари потрібні працівникам і керівнику; як визначити бюджет витрат на канцтовари; як регламентувати закупівлю та зібрати заявки; як вибрати постачальника.

Затишок на робочому місці

З листа читача: «У мене ідеальний порядок на робочому місці. Але не полишає відчуття, ніби чогось бракує. Як персоналізувати робоче місце. Зробити його «своїм»?»

Вчимося на робочому місці

Самокоучинг для секретаря

Обговорюємо: що таке самокоучинг; як проблеми вирішувати за допомогою самокоучингу, визначити життєві цілі, постійно оновлюватися та працювати над собою.

Імідж та стиль

Капсула ділового гардероба

Дізнайтеся зі статті: що входить до капсули ділового гардеробу; за яким критерієм обирати одяг та аксесуари; як комбінувати елементи капсули; як зробити свій образ стильним та елегантним.

Годинник як діловий аксесуар

Стиліст радить, як вибрати та носити годинник, а також доглядати за ним. У фокусі — дизайн, колір, матеріали та моделі ділових годинників.

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Словник кадровика

Словник кадровика — це збірка спеціалізованих термінів і понять, які використовуються в галузі управління персоналом і кадрового обліку. Докладніше про словник кадровика та використання абревіатур в HR-сфері — у статті.
71

Заява про відстрочку через інвалідність військовозобов’язаного

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від армії для особи з інвалідністю, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
25846

Заява на відстрочку у зв’язку із навчанням

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку із навчанням, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
46479

Заява на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
33808

Заява на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім’ї

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім'ї. Його доволі часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
22732

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді