Йдучи шляхом змін та реформ слід пам’ятати: «Дорогу подужає той, хто йде». Так само і національна система влади впевненою, виваженою ходою, крок за кроком прямує до перерозподілу влади, до нового державного управління. Черговим підтвердженням цього є зміни у системі реєстрації проживання, які набули чинності 4 квітня 2016 року.
Тепер органом реєстрації місця проживання є виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова (якщо не утворено виконавчий орган сільської ради).
Процедура і вимоги щодо переліку необхідних для реєстрації документів майже не змінилися. А у підрозділах Державної міграційної служби України (ДМС) на інформаційних стендах можна віднайти адреси, за якими надають послуги з реєстрації місця проживання.
Також органи реєстрації проставлятимуть штампи у паспортах громадян України, окрім випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України.
Далі місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.
Окрім того, розроблено Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затверджені постановою КМУ від 02.03.2016 № 207. Цими документами здійснюватиметься координація дій під час реєстрації місця проживання місцевими громадами ДМС
Нагадаємо, такі зміни визначено Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 № 888-VIII.
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
- Класифікатор професій
- Відсторонення невакцинованого працівника
- Зразок оформлення наказу за ДСТУ 4163:2020
- Звіт про квоту 2022
- Трудовий договір