
Взірцева колекція документів:
У листі «Про виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника» від 14.08.2020 № 3512-06/50540-01 Мінекономіки зазначає, що роботодавець може доручити додаткову роботу (виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника) лише за погодженням з працівником та оформити наказ по підприємству.
Виконання службових обов’язків працівником за більш відповідальною посадою, пов’язане з розпорядчими функціями — це тимчасове замісництво.
Наказ про тимчасове замісництво✍ зразок 2020
Порядок оплати тимчасового замісництва регламентує роз’яснення Мінсоцполітики «Про порядок оплати тимчасового заступництва» від 29.12.1965 № 30/39.
У роз’ясненні зазначено, що призначення працівника виконуючим обов’язки за вакантною посадою не допускають, крім призначень, які проводить вищий орган управління.
Тимчасове виконання обов’язків за посадою відсутнього працівника оформлюють наказом (розпорядженням) по підприємству.
Тимчасовому заступнику виплачують різницю між його посадовим окладом і посадовим окладом працівника, якого заміщують.
У бюджетних установах таку різницю штатним заступникам тимчасово відсутнього працівника не виплачують.
Під виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника розуміють заміну працівника, відсутнього у зв’язку із тимчасовою непрацездатністю, відрядженням, відпусткою, виконанням громадських обов’язків із збереженням робочого місця (посади).
Працівники виконують обов’язки тимчасово відсутнього працівника одночасно з виконанням своїх основних обов’язків в межах встановленої графіком роботи (змінності) тривалості робочого дня (зміни).
Мінекономіки зазначає, що прямий обов’язок роботодавця на час тимчасової відсутності працівника, зокрема у зв’язку з відпусткою або тимчасовою непрацездатністю, покладати виконання його обов’язків на іншого працівника у законодавстві відсутній і кожне підприємство вирішує його самостійно.
ТОП-3 консультації до теми:
експерт Експертус Кадри
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.