У ПФУ можна використати цифровий паспорт із Дії

Шеринг документів дає змогу пришвидшити обслуговування та уникнути помилок під час внесення персональних даних

Diya_10_03.jpg

Сервісні центри головних управлінь Пенсійного фонду України (ПФУ) прийматимуть цифровий паспорт громадянина України (ID-картку) із застосунка «Дія» замість фізичного паспорта чи його копії. 

Чи можна прийняти на роботу працівника із застосуванням QR-шерингу паспорта

Щоб поділитись копією цифрового паспорта:

  1. Зайдіть у застосунок «Дія» та відкрийте паспорт громадянина України.
  2. Натисніть на документ та оберіть штрихкод.
  3. Покажіть працівнику, щоб він зісканувати штрихкод або вручну ввів у систему 13-значний код, який вказаний під ним.
  4. Підтвердіть запит на передачу копії паспорту у застосунку «Дія».

Скористатися шерингом документів у сервісних центрах ПФУ можна, щоб:

  • отримати довідку з реєстру застрахованих осіб — ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру — з живим підписом і печаткою;
  • подати звернення щодо
    • призначення пенсії;
    • перерахунку пенсії;
    • оформлення пенсійного посвідчення;
  • заповнити анкету застрахованої особи щодо внесення змін до реєстру застрахованих осіб.

Послугу реалізували ПФУ спільно з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством соціальної політики. 

За матеріалами Мінсоцполітики та Мінцифри

які є курси кадровика онлайн

ДЕТАЛЬНА ПРОГРАМА

 

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Робота з електронними документами відрізняється від роботи з паперовими. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства. Така навичка стане у пригоді вже сьогодні, адже Україна впроваджує електронний документообіг, електронні документи й електронний підпис у всіх сферах суспільного життя
4118

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
25619

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3610

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5437

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді