У ПФУ можна використати цифровий паспорт із Дії

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Шеринг документів дає змогу пришвидшити обслуговування та уникнути помилок під час внесення персональних даних

Diya_10_03.jpg

Сервісні центри головних управлінь Пенсійного фонду України (ПФУ) прийматимуть цифровий паспорт громадянина України (ID-картку) із застосунка «Дія» замість фізичного паспорта чи його копії. 

Чи можна прийняти на роботу працівника із застосуванням QR-шерингу паспорта

Щоб поділитись копією цифрового паспорта:

  1. Зайдіть у застосунок «Дія» та відкрийте паспорт громадянина України.
  2. Натисніть на документ та оберіть штрихкод.
  3. Покажіть працівнику, щоб він зісканувати штрихкод або вручну ввів у систему 13-значний код, який вказаний під ним.
  4. Підтвердіть запит на передачу копії паспорту у застосунку «Дія».

Скористатися шерингом документів у сервісних центрах ПФУ можна, щоб:

  • отримати довідку з реєстру застрахованих осіб — ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру — з живим підписом і печаткою;
  • подати звернення щодо
    • призначення пенсії;
    • перерахунку пенсії;
    • оформлення пенсійного посвідчення;
  • заповнити анкету застрахованої особи щодо внесення змін до реєстру застрахованих осіб.

Послугу реалізували ПФУ спільно з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством соціальної політики. 

За матеріалами Мінсоцполітики та Мінцифри

Національна сертифікація кадровиків — 2025

 

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
32889

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
29746

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
6466

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4274

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді