Як підтвердити особу, якщо працівник втратив паспорт?

Підкажемо, що робити, поки оформлюються нові документи

Як підтвердити особу, якщо працівник втратив паспорт?Якщо громадянин втратив ID-картку чи паперовий паспорт старого зразка, він може використовувавти такі документи для підтвердження особи:

  • закордонний паспорт;
  • посвідчення водія;
  • цифрові документи в мобільному застосунку «Дія»;
  • «єДокумент», який автоматично формується у застосунку «Дія» на підставі даних із BankID (або з біометричного документа).

В уряді наголошують, що цифрові документи в «Дії» мають таку ж юридичну силу, як і паперові аналоги.

Тим часом для оформлення нового паспорта потрібно звернутися до Державної міграційної служби. При цьому можна використовувати як живу, так і електронну чергу.

За матеріалами Кабінету Міністрів України

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4970

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27378

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3805

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді