Якщо громадянин втратив ID-картку чи паперовий паспорт старого зразка, він може використовувавти такі документи для підтвердження особи:
- закордонний паспорт;
- посвідчення водія;
- цифрові документи в мобільному застосунку «Дія»;
- «єДокумент», який автоматично формується у застосунку «Дія» на підставі даних із BankID (або з біометричного документа).
В уряді наголошують, що цифрові документи в «Дії» мають таку ж юридичну силу, як і паперові аналоги.
Тим часом для оформлення нового паспорта потрібно звернутися до Державної міграційної служби. При цьому можна використовувати як живу, так і електронну чергу.
За матеріалами Кабінету Міністрів України
Робота з електронними документами відрізняється від роботи з паперовими. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства. Така навичка стане у пригоді вже сьогодні, адже Україна впроваджує електронний документообіг, електронні документи й електронний підпис у всіх сферах суспільного життя
Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
Війна «розпорошила» працівників по різних куточках Батьківщини та світу. Як за таких умов дотримати вимог законодавства та ознайомлювати працівників з документами під підпис?
Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.