Пенсійний фонд України надав алгоритм для виправлення помилок в трудових книжках після відцифровування.
Як зробити скани трудових книжок і передати до ПФУ
Відомство рекомендує такий порядок дій:
- авторизуватись на вебпорталі ПФУ;
- обрати пункт «Комунікації з ПФУ» в меню зліва;
- обрати
- пункт «Відомості про трудові відносини» (для застрахованих осіб в особистому кабінеті)
- або
- пункт «Відомості про трудові відносини робітника» (для роботодавця в кабінеті страхувальника);
- заповнити екранну форму, повторно завантаживши відскановані сторінки тих документів, де була допущена помилка (потрібно відсканувати титульну сторінку та сторінки з виправленнями).
Цей механізм може знадобитися, якщо ви стикнулися з такою проблемою:
- внесено неточні (або хибні) записи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 р.;
- на порталі ПФУ створено неправильний чи неточний електронний запис в кабінеті страхувальника або застрахованої особи.
Зразок запису про нагородження у трудовій книжці
У Пенсійному фонді закликали громадян стежити за коректністю наданої інформації. Перевірити дані можна таким чином:
обрати пункт «Електронна трудова книжка» → натиснути на кнопку «Дані ЕТК» → обрати закладку «Відцифрована ЕТК» → перевірити записи, звіривши дані в оцифрованій трудовій книжці з загальним страховим стажем у «Профілі користувача» в особистому кабінеті
Також у ПФУ зазначили, що роботодавцю необхідно ознайомити кожного працівника з результатами опрацювання звернень за типом «Відомості про трудові відносини робітника».
За матеріалами Пенсійного фонду Вінниччини