Бот може бути корисним, зокрема, для підтримки зв’язку між співробітниками компаній або будь-якою іншою групою людей

Дмитро Дубілет
Фото з відкритих джерел
«Ми створили бот «Ну що, як ви?», який дозволяє нашій компанії краще координуватись у ці складні часи» — зазначив на своїй Фейсбук-сторінці Дмитро Дубілет.
Бот може бути корисним для інших — причому не тільки для інших компаній, але для будь-якої групи людей, тож його зробили доступним для всіх.
Дії роботодавця під час воєнного стану
Д. Дубілет зазначив, що наразі важливо знати, що кожен з колег живий та на зв’язку, а також, де він знаходиться (хтось вступив у тероборону, хтось їде між містами, хтось ховається у бомбосховищах).
Щоб не збирати інформацію вручну, було створено бот. Ось, як він працює:
- Двічі на день кожен учасник групи отримує питання від бота«Ви на зв’язку?».
- У нього є лише одна кнопка: «На зв’язку!».
- Якщо він натиснув на цю кнопку, отримує друге питання, де може вказати, у якій області та населеному пункті (або за кордоном) знаходиться (без доступу до геоданих!). На це запитання відповідати не обов’язково.
За результатами такої «переклички» у боті відображається проста аналітика, хто на зв’язку та де знаходиться. Наприклад:
✔️ Рівненська: Алекс Ш. (Рівне), Ганна Р. (Рівне)
✔️ Волинська: Людмила Б. (Луцьк)
⚠️ Тарас К.
⚠️⚠️⚠️ Дмитро Б.
Тут видно, де знаходяться Алекс, Ганна та Людмила, та що Тарас та Дмитро пропустили свої опитування. Крім того, Дмитро пропускає вже втретє, варто з ним зв’язатись вручну та уточнити, чи все в нього гаразд.
Дмитро Дубілет наголосив, що безпека бота зроблена на належному рівні. Важливо, що бот не запитує вашу геолокацію. З точки зору потенційного витоку даних, безпека тут знаходиться на такому ж рівні, як ваша листування у Телеграм.
Бот «Ну що, як ви?» можна знайти в Телеграмі: Nu_sho_yak_vy_bot (або посилання в телеграм-каналі Дмитра Дубілета). Щоб користуватися ним, додайте бот в чат своєї команди та слідкуйте простим інструкціям. «Бот не збирає інформацію в чаті, лише “слухає” команди», — зауважив Д.Дубілет.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.