Оплата праці у штатному розписі: правомірно чи ні?
Чи можна систему оплати праці врегулювати штатним розписом
Роботодавець урегульовує питання оплати праці в колективному договорі, а за його відсутності — в іншому локальному акті підприємства, який погоджує з профспілкою/профспілковим представником, що представляє інтереси більшості працівників.
Профспілки немає: з ким погодити оплату праці
Штатний розпис не може визначати засад оплати праці щонайменше з двох причин:
- Колективний договір або інший локальний акт з питань оплати праці — документ, зміст якого узгоджують дві сторони: роботодавець і трудовий колектив. Штатний розпис керівник підприємства затверджує одноосібно. Законодавство не передбачає такого способу регулювати питання оплати праці на підприємстві.
- Умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, відрядні розцінки та інші виплати відобразити в штатному розписі неможливо.
Локальний акт із питань оплати праці: чи можна скласти з кількох документів
Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»
Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.
❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️
Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся