Оплата праці у штатному розписі: правомірно чи ні?
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Чи можна систему оплати праці врегулювати штатним розписом
Роботодавець урегульовує питання оплати праці в колективному договорі, а за його відсутності — в іншому локальному акті підприємства, який погоджує з профспілкою/профспілковим представником, що представляє інтереси більшості працівників.
Профспілки немає: з ким погодити оплату праці
Штатний розпис не може визначати засад оплати праці щонайменше з двох причин:
- Колективний договір або інший локальний акт з питань оплати праці — документ, зміст якого узгоджують дві сторони: роботодавець і трудовий колектив. Штатний розпис керівник підприємства затверджує одноосібно. Законодавство не передбачає такого способу регулювати питання оплати праці на підприємстві.
- Умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, відрядні розцінки та інші виплати відобразити в штатному розписі неможливо.
Локальний акт із питань оплати праці: чи можна скласти з кількох документів