У Мінекономіки прозвітували про результати півторарічного проєкту
Кабінет Міністрів відзвітував про результати роботи проєкту «Армія відновлення» (залучення безробітних до суспільно корисних робіт з відбудови).
Чи повідомляти ТЦК про військовозобов’язаних, які беруть участь у громадських роботах тимчасового характеру
Програма передбачає, що у кожному регіоні визначають перелік потрібних робіт (це роблять військові адміністрації) та передають цю інформацію до центрів зайнятості, а вже тут зареєстрованим безробітним пропонують долучитися до роботи. Така зайнятість є офіційною: з усіма працівниками укладають строкові трудові договори. Подекуди, зауважили у Кабміні, роботодавці пропонують роботу на постійні основі.
Ця програма діє вже півтора роки і наразі охоплює 19 областей. За цей час видали майже 102 тисячі направлень, а загальна сума зароблених працівниками коштів склала понад 670 млн грн.
Читайте також: Суспільно корисні роботи: зміни в оплаті
Лідером за кількістю залучень є Харківщина — тут видано майже кожне п'яте направлення. Також до ТОП-5 увійшли Донеччина, Київщина, Полтавщина та Чернігівщина. Загалом на ці п'ять регіонів припадає дві третини залучених до робіт.
У Мінекономіки зауважили, що долучитися до програми можуть усі внутрішньо переміщені громадяни.
За матеріалами Кабінету Міністрів України
Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті