Як підключити Дія.Підпис для компанії

Дія. Підпис вже використовують у Пенсійному фонді, Державній податковій службі та деяких банках України. Дізнайтеся, як це можна зробити на вашому підприємстві й зменшити кількість робочих паперів.

Як підключити Дія.Підпис для компанії

Професійна підтримка кадровиків ➤ Активувати гостьовий доступ

Вже понад 20 компаній підключили та використовують Дія.Підпис у своїй роботі — для авторизації користувачів або електронного підпису документів.

Серед них:

  • державні установи:
    • Пенсійний фонд України
    • Державна податкова служба України
    • ДСНС (застосунок «Розмінування України»)
  • банки:
    • monobank
    • Райффайзен Банк
    • OTP Bank, Україна
    • Юнекс Банк
    • Глобус Банк
    • Укргазбанк
  • інші компанії.

Якщо бажаєте бути «у цифрі» та зменшити кількість паперів у компанії, звертайтеся до Дія|Впровадження.

Джерело: Телеграм канал «Дія»

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4970

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27378

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3805

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді