
Для успішної комунікації з керівником кадровику необхідно в першу чергу чітко сформулювати свої потреби. Керівники не витрачатимуть часу на те, чого вони не розуміють. Зазвичай керівники думають про компанію в довгостроковій перспективі, мають детальний і чіткий план своїх дій і бюджет на них та розуміють, що потреби є, і вони зростають.
Як отримати потрібне від керівника: стратегії успішної комунікації для кадровиків
Сформулюйте потребу так, щоб вона була логічною та корисною в довгостроковій перспективі.
Підставте сюди будь-що:
- передплату на «Кадровик-01»;
- відпустку;
- навчання;
- помічника тощо.
Золоте правило спілкування з керівником полягає у тому, що якщо ви нічого не кажете, то вас все влаштовує.
Розглянемо ситуацію, коли ви хочете поговорити з директором про передплату журналу «Кадровик-01». Керівник охочіше піде вам назустріч, якщо його плани збігатимуться з вашими. Чітка структура та бетонна логіка в аргументах — запорука успіху. Правильно формулюйте цілі та очікування. Активно слухайте та ставтеся з розумінням.
Також будьте гнучким та готовим до компромісу: це ключові якості у будь-якому переговорному процесі. Вміння знаходити середину між своїми очікуваннями та вимогами керівника дає змогу досягти оптимальних результатів.
У підготовці до важливої розмови допоможе шпаргалка від Кадровик 01 «Як вести діалог із керівником». Скачайте і будьте готові до будь-яких несподіванок.
В журналі «Кадровик-01» ви знайдете ще більше корисних та дієвих порад, зразків та вирішення робочих ситуацій. Щоб переплатити телефонуйте за номером: 0 800 21 23 12 (усі дзвінки безкоштовні).
В журналі «Кадровик-01» ви знайдете ще більше корисних та дієвих порад, зразків та вирішення робочих ситуацій. Щоб переплатити телефонуйте
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.