Комунікація з керівником
Для успішної комунікації з керівником кадровику необхідно в першу чергу чітко сформулювати свої потреби. Керівники не витрачатимуть часу на те, чого вони не розуміють. Зазвичай керівники думають про компанію в довгостроковій перспективі, мають детальний і чіткий план своїх дій і бюджет на них та розуміють, що потреби є, і вони зростають.
Як отримати потрібне від керівника: стратегії успішної комунікації для кадровиків
Сформулюйте потребу так, щоб вона була логічною та корисною в довгостроковій перспективі.
Підставте сюди будь-що:
- передплату на «Кадровик-01»;
- відпустку;
- навчання;
- помічника тощо.
Золоте правило спілкування з керівником полягає у тому, що якщо ви нічого не кажете, то вас все влаштовує.
Розглянемо ситуацію, коли ви хочете поговорити з директором про передплату журналу «Кадровик-01». Керівник охочіше піде вам назустріч, якщо його плани збігатимуться з вашими. Чітка структура та бетонна логіка в аргументах — запорука успіху. Правильно формулюйте цілі та очікування. Активно слухайте та ставтеся з розумінням.
Також будьте гнучким та готовим до компромісу: це ключові якості у будь-якому переговорному процесі. Вміння знаходити середину між своїми очікуваннями та вимогами керівника дає змогу досягти оптимальних результатів.
У підготовці до важливої розмови допоможе шпаргалка від Кадровик 01 «Як вести діалог із керівником». Скачайте і будьте готові до будь-яких несподіванок.
В журналі «Кадровик-01» ви знайдете ще більше корисних та дієвих порад, зразків та вирішення робочих ситуацій. Щоб переплатити телефонуйте за номером: 0 800 21 23 12 (усі дзвінки безкоштовні).