В Україні розпочала роботу електронна система рейтингового розподілу в інтернатуру, що дозволить автоматизувати процес розподілу магістрів за медичними й фармацевтичними спеціальностями. Завдяки системі здійснюватиметься електронний супровід усього процесу підготовки в інтернатурі: від вступу і до завершення та формування сертифіката лікаря-спеціаліста й фармацевта-спеціаліста.
Система збиратиме та аналізуватиме успішність випускників закладів вищої освіти, проводитиме автоматизований рейтинговий розподіл в інтернатуру, збиратиме та зберігатиме дані про інтернів, які проходять підготовку в інтернатурі та формуватиме електронні документи щодо її проходження.
Система виключає можливість зовнішнього втручання у процес рейтингового розподілу до інтернатури та впливу на його результати та інтегрована до єдиного порталу вакансій у закладах охорони здоров'я.
Цьогоріч розподіл в інтернатуру відбуватиметься серед усіх випускників закладів вищої медичної і фармацевтичної освіти з урахуванням автоматизованого розрахунку рейтингового балу. Випускник-медик вперше зможе обрати бажане місце за спеціальністю з усіх наданих місць для державного розподілу в межах країни.

Бути в курсі змін у трудовому законодавстві, обмінюватися досвідом із колегами та отримувати готові рішення для кадрової роботи – усе це можливо в нашому кадровому каналі Messenger у Facebook!
Перший розподіл в системі відбудеться 17 березня 2025 року для випускників зі спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування», які беруть участь у розподілі для проходження інтернатури за спеціальністю «Лабораторна діагностика, вірусологія, мікробіологія». Основний розподіл відбудеться у червні-липні.
Користуватися системою зможуть:
- магістри за спеціальностями «Стоматологія», «Медицина», «Технології медичної діагностики та лікування», «Медична психологія», «Фармація», «Педіатрія», які беруть участь у розподілі в інтернатуру;
- лікарі-інтерни та фармацевти-інтерни;
- представники закладів охорони здоров’я та закладів вищої освіти;
- представники Міністерства охорони здоров’я України та Національної служби здоров’я України;
- представники департаментів охорони здоров’я державних адміністрацій;
- представники інших державних органів, НАН України, НАМН України, до сфери управління яких належать заклад охорони здоров’я.
Впровадження системи дозволить автоматизувати процеси:
- реєстрації випускників і подання заявок на навчання в інтернатурі;
- реєстрації представників закладів охорони здоров’я, внесення загальних даних та іншої інформації про заклад;
- реєстрації представників закладів вищої освіти, внесення інформації про успішність випускників, подання заявок на здійснення освітньої підготовки випускників;
- формування переліку доступних вакансій у медзакладах;
- формування переліку доступних закладів вищої освіти;
- визначення обсягів підготовки інтернів коштом державного бюджету за спеціальностями;
- формування рейтингу випускників;
- здійснення рейтингового розподілу випускників;
- обліку закладів охорони здоров’я, закладів охорони здоров’я та інтернів.
За інформацією МОЗ