Якщо суд визнав працівника зниклим безвісти або померлим, необхідно припинити з ним трудовий договір згідно п. 8-2 ч. 1 ст. 36 КЗпП України.
Роботодавцю необхідно отримати свідоцтво про смерть працівника. Форму і правила заповнення свідоцтва про смерть затверджено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження зразків актових записів цивільного стану, описів та зразків бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 10.11.2010 № 1025.
Як звільнити померлого працівника
Після цього роботодавець має видати наказ про припинення трудового договору, у якому зазначити підставу припинення трудових відносин та дату припинення трудового договору.
У трудовій книжці потрібно вказати:
- порядковий номер запису;
- дату внесення запису;
- внести формулювання: «Трудовий договір припинено у зв’язку зі смертю працівника, п. 8-2 ч. 1 ст. 36 КЗпП України»;
- номер і дата наказу.
Трудову книжку передають родичам померлого під розписку або надсилають рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Відповідальна особа оформлює підсумковий табель на померлого працівника та передає його до бухгалтерії. Працівникові нараховується заробітна плата, компенсація за всі невикористані дні відпустки, інші належні виплати відповідно до законодавства та умов трудового договору.
Виплата здійснюється членам сім’ї померлого працівника, а за їх відсутності — включається до складу спадщини відповідно до статті 1227 Цивільного кодексу України.
За інформацією Telegram-каналу
Східного міжрегіонального управління Держпраці