Відповідь
Так, це дозволено. Журнал реєстрації документів одного виду чи підвиду повинен бути один незалежно від способу створення таких документів — в електронній чи паперовій формах. Це стосується і наказів, і заяв.
Але реєструйте документи за видами, враховуйте строки зберігання та найменування видів документів. Регламентуйте це в інструкції з діловодства.
Реєстрація паперових та електронних документів: схема з підказками
Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання затвердив Мін’юст наказом від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886/5).
Для електронних документів на підприємствах застосовують їх автоматизовану наскрізну електронну реєстрацію разом із документами з іншими носіями інформації, зокрема й паперовим носієм.
Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
На підприємстві склалася ситуація, що директор захворів або екстрено виїхав. Проєкт документа підготували і погодили. Переробити його вже не можна. Що роботи?
Реєструйте вихідні листи в журналі. Листи і будь-які інші документи реєструйте, лише коли їх підписали. На допомогу вам шаблон такого журналу