Оформление приказов — дело ответственное. Чем отличается оформление различных видов приказов, в частности кадровых? Какие реквизиты приказа указывать обязательно? Раскрываем секреты делопроизводства в статье.
Із початком року, а саме — у січні, розпочинаємо новий діловодний рік. Для цього варто пригадати найголовніші діловодні процеси та скласти план дій. Тож, до вашої уваги список головних справ, із яких варто розпочати діловодний рік.
Додаток — складова документа, що уточнює, роз’яснює, доповнює його зміст або набуває чинності на підставі основного документа. Додатки мають документи всіх видів — й організаційно-розпорядчі, й інформаційно-аналітичні.
Ситуація з практики: 5-річний строк зберігання справи з наказами про надання відпусток у 2011 році закінчився. Справа містить накази про надання як щорічних оплачуваних відпусток, так і відпусток для догляду за дитиною або без збереження заробітної плати. Для наказів останніх двох категорій з 2013 року збільшено строк зберігання. Чи можна знищити такі накази за 2011 рік, адже на той час строк їх зберігання був іншим?
Оформлення наказів — це відповідальна справа. Чим відрізняється оформлення різних видів наказів, зокрема кадрових? Які реквізити наказу зазначати обов’язково? Розкриваємо секрети діловодства у статті
Надання відпустки і надання матеріальної допомоги на оздоровлення слід документувати різними наказами чи можна оформити одним? Чи потребує виправлення ситуація, коли накази про відпустку містять також інформацію про надання матеріальної допомоги? Відповідаймо на ці та інші запитання.