Оформление приказов — дело ответственное. Чем отличается оформление различных видов приказов, в частности кадровых? Какие реквизиты приказа указывать обязательно? Раскрываем секреты делопроизводства в статье.
Із початком року, а саме — у січні, розпочинаємо новий діловодний рік. Для цього варто пригадати найголовніші діловодні процеси та скласти план дій. Тож, до вашої уваги список головних справ, із яких варто розпочати діловодний рік.
Додаток — складова документа, що уточнює, роз’яснює, доповнює його зміст або набуває чинності на підставі основного документа. Додатки мають документи всіх видів — й організаційно-розпорядчі, й інформаційно-аналітичні.
Ситуація з практики: 5-річний строк зберігання справи з наказами про надання відпусток у 2011 році закінчився. Справа містить накази про надання як щорічних оплачуваних відпусток, так і відпусток для догляду за дитиною або без збереження заробітної плати. Для наказів останніх двох категорій з 2013 року збільшено строк зберігання. Чи можна знищити такі накази за 2011 рік, адже на той час строк їх зберігання був іншим?
У листопаді 2017 року підрозділи склали власні номенклатури справ на 2018 рік. Але в новому діловодному році вони формуватимуть справи не за цими примірниками, а за витягами із затвердженої зведеної номенклатури. Адже на етапі зведення служба діловодства (секретар) внесла до номенклатур підрозділів зміни та уточнення.
Обов’язок підприємства у справі діловодній — закривати номенклатури справ за рік минулий. Хто та як має це робити, розповідаємо.
Які реєстраційні форми кадрового діловодства обов’язково мають бути на підприємстві? Чому слід вести рекомендовані реєстраційні форми? Які переваги обліку листків непрацездатності?
Оформлення наказів — це відповідальна справа. Чим відрізняється оформлення різних видів наказів, зокрема кадрових? Які реквізити наказу зазначати обов’язково? Розкриваємо секрети діловодства у статті
До якої справи слід формувати накази з питань охорони праці — до наказів з кадрових питань, основної діяльності чи адміністративно-господарських питань? Роз’яснення щодо реєстрації.
Надання відпустки і надання матеріальної допомоги на оздоровлення слід документувати різними наказами чи можна оформити одним? Чи потребує виправлення ситуація, коли накази про відпустку містять також інформацію про надання матеріальної допомоги? Відповідаймо на ці та інші запитання.
Ділові будні насичені подіями. Хтось збирається у відрядження, когось підвищили, а декому не завадить відпустка. Скільки працівників, стільки ж наказів? Аж ніяк. Складайте зведені накази
Вы можете выбрать три способа ознакомления сотрудников с документом. Какой именно выбрать зависит от количества места в документе и количества работников, которые должны подписать его
Ви можете обрати із трьох способів ознайомлення працівників із документом. Який саме обрати — залежить від кількості місця в документі та кількості працівників, що мають підписати його
Характеристика на работника — это документ, в котором изложены сведения о его служебной (трудовой) и общественной деятельности, а также дана оценка деловых и моральных качеств. Особенности оформления характеристики работника, подсказки для описания его качеств и образец отзыва с места работы — ждут вас в статье
Характеристика на працівника — це документ, у якому викладено відомості про його службову (трудову) та громадську діяльність, а також надано оцінку ділових і моральних якостей. Особливості оформлення характеристики працівника, підказки для опису його якостей та зразок відгуку з місця роботи, — чекають на вас у статті