Поєднанання електронних та паперових наказів на підприємстві

1369
Автор
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Запитання

Чи правомірно протягом року вести одночасно паперову та електронну документацію та реєструвати її в одному журналі?

Відповідь

Так, це дозволено. Журнал реєстрації документів одного виду чи підвиду повинен бути один незалежно від способу створення таких документів — в електронній чи паперовій формах. Це стосується і наказів, і заяв.

Але реєструйте документи за видами, враховуйте строки зберігання та найменування видів документів. Регламентуйте це в інструкції з діловодства.

Реєстрація паперових та електронних документів: схема з підказками

Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання затвердив Мін’юст наказом від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886/5).

Для електронних документів на підприємствах застосовують їх автоматизовану наскрізну електронну реєстрацію разом із документами з іншими носіями інформації, зокрема й паперовим носієм.

додаток

Трудові відносини при реорганізації підприємства

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Особовий листок з обліку кадрів: порядок та зразок заповнення

Особовий листок по обліку кадрів — обов’язкова складова особової справи працівника. Зразок заповнення особового листка з обліку кадрів не має затвердженої законом типової форми. Саме тому у кадровиків виникають питання: що таке особовий листок з обліку кадрів, який бланк доповнення до особового листка з обліку кадрів, хто заповнює особовий листок з обліку кадрів. Щоб не витрачати час, скористайтеся бланком та зразком заповнення.
315699

Зразок та бланк довідки з місця роботи

Довідку з місця роботи роботодавець зобов’язаний видати на прохання працівника. Складаючи таку довідку, дотримайтесь законодавчих рекомендацій та скористайтеся зразком за ДСТУ 4163:2020
661089

Коли перевидавати накази

Час від часу секретар або діловод на підприємстві стикається із проблемою перевидавання наказів. Коли це необхідно робити? Адже строку дії наказу безпосередньо в документі не визначають — лише строки виконання окремих завдань або наказу загалом
5523

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
169112