Чи потрібно в ОМС архіваріусу подавати декларацію за 2019 рік?

1128

Запитання

Чи потрібно в ОМС архіваріусу подавати декларацію за 2019 рік?

Відповідь

Посадові особи місцевого самоврядування особи зобов’язані:

  • щорічно до 1 квітня заповнювати на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — декларація), за минулий рік (ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII; далі ― Закон № 1700);
  • якщо припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування — подавати декларацію, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (ч. 2 ст. 45 Закону № 1700);
  • якщо припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпункті «а» пункту 2 частини 1 статті 3 — наступного року після припинення діяльності подають декларацію за минулий рік (абз. 2 ч. 2 Закону № 1700).

Штрафи 2022

Архіваріус належить до службовців апарату (секретаріату) органів місцевого самоврядування (дод. 55 до постанови КМУ від 09.03.2006 № 268). На нього не поширюється дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 № 2493-III (ч. 2 ст. 2 Закону № 2493).

Тому працівник, що працює архіваріусом, не повинен подавати декларацію.

image14

Як провести скорочення чисельності та штату

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Оформлення та зберігання документів з додатками

Додаток — складова документа, що уточнює, роз’яснює, доповнює його зміст або набуває чинності на підставі основного документа. Додатки мають документи всіх видів — й організаційно-розпорядчі, й інформаційно-аналітичні.
52753

Визначаємо організаційну структуру підприємства

Господарський кодекс передбачає, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру. Як правильно це зробити? У якому документі визначити? За якою формою скласти? — відповідаємо на ці та інші запитання.
46582

Журнал реєстрації заяв з кадрових питань

Службовий документ — офіційний документ, який юридична особа створила або отримала у процесі діяльності, відповідним чином зареєструвала та/або засвідчила (п. 3.14 ДСТУ 2732:2023 2732:2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять»).
57384

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
30766

Інструкція з кадрового діловодства

Діловодство — це сукупність процесів, що забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи зі службовими документами.
60202