Відповідь
Посадові особи місцевого самоврядування особи зобов’язані:
- щорічно до 1 квітня заповнювати на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — декларація), за минулий рік (ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII; далі ― Закон № 1700);
- якщо припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування — подавати декларацію, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (ч. 2 ст. 45 Закону № 1700);
- якщо припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпункті «а» пункту 2 частини 1 статті 3 — наступного року після припинення діяльності подають декларацію за минулий рік (абз. 2 ч. 2 Закону № 1700).

Архіваріус належить до службовців апарату (секретаріату) органів місцевого самоврядування (дод. 55 до постанови КМУ від 09.03.2006 № 268). На нього не поширюється дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 № 2493-III (ч. 2 ст. 2 Закону № 2493).
Тому працівник, що працює архіваріусом, не повинен подавати декларацію.
Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
На підприємстві склалася ситуація, що директор захворів або екстрено виїхав. Проєкт документа підготували і погодили. Переробити його вже не можна. Що роботи?
Реєструйте вихідні листи в журналі. Листи і будь-які інші документи реєструйте, лише коли їх підписали. На допомогу вам шаблон такого журналу