Відповідь
Посадові особи місцевого самоврядування особи зобов’язані:
- щорічно до 1 квітня заповнювати на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — декларація), за минулий рік (ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII; далі ― Закон № 1700);
- якщо припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування — подавати декларацію, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (ч. 2 ст. 45 Закону № 1700);
- якщо припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпункті «а» пункту 2 частини 1 статті 3 — наступного року після припинення діяльності подають декларацію за минулий рік (абз. 2 ч. 2 Закону № 1700).

Архіваріус належить до службовців апарату (секретаріату) органів місцевого самоврядування (дод. 55 до постанови КМУ від 09.03.2006 № 268). На нього не поширюється дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 № 2493-III (ч. 2 ст. 2 Закону № 2493).
Тому працівник, що працює архіваріусом, не повинен подавати декларацію.
Додаток — складова документа, що уточнює, роз’яснює, доповнює його зміст або набуває чинності на підставі основного документа. Додатки мають документи всіх видів — й організаційно-розпорядчі, й інформаційно-аналітичні.
Господарський кодекс передбачає, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру. Як правильно це зробити? У якому документі визначити? За якою формою скласти? — відповідаємо на ці та інші запитання.
Службовий документ — офіційний документ, який юридична особа створила або отримала у процесі діяльності, відповідним чином зареєструвала та/або засвідчила (п. 3.14 ДСТУ 2732:2023 2732:2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять»).
Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
Діловодство — це сукупність процесів, що забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи зі службовими документами.