Різниця між наказом та розпорядженням

23378

Запитання

У яких випадках на приватному підприємстві необхідно видати наказ, а в яких розпорядження?

Відповідь


Незалежно від організаційно-правової форми, характеру діяльності, організаційної структури керівництво підприємства наділене правом здійснювати виконавчо-розпорядчу діяльність і, відповідно, видавати розпорядчі документи.

Хоча накази і розпорядження належать до одного класу — розпорядчих документів, за суттю і змістом це різні види документів. Їх слід опрацьовувати окремо.

Чи можна змінювати типові форми кадрових наказів

Наказ — це правовий акт, що видає керівник підприємства, який діє на засадах єдиноначальності, з метою вирішення всіх основних або оперативних завдань, поставлених перед підприємством.

Розпорядження — це правовий акт, що видає керівник підприємства переважно з оперативних питань повсякденної виробничо-господарської та адміністративної роботи.


Різниця між наказом та розпорядженням

⇛ Отримати безплатний доступ ⇚

додаток

Виправлення помилок в трудових книжках та передача сканкопій до ПФУ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли перевидавати накази

Час від часу секретар або діловод на підприємстві стикається із проблемою перевидавання наказів. Коли це необхідно робити? Адже строку дії наказу безпосередньо в документі не визначають — лише строки виконання окремих завдань або наказу загалом
5346

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
166015

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
477632

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6586