Відповідь
Штатний розпис — документ, що встановлює для підприємства структуру, штат і посадові оклади працівників. Так як у штатному розписі фіксують назви посад, чисельність персоналу та оклади за кожною посадою, не варто ознайомлювати працівників з цим документом, що не порушити Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Що робити, якщо працівник наполягає на ознайомленні зі штатним розписом
Для того щоб змінити посадовий оклад, роботодавець видає наказ про зміни до штатного розпису або про затвердження штатного розпису в новій редакції. У наказі керівник кадрової служби отримує доручення підготувати індивідуальні накази про зміну посадових окладів конкретним працівникам.
Щоб оформити витяг, керуйтеся нормами пункту 12 глави 11 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, що затвердив Мін’юст наказом від 18.06.2015 № 1000/5
Штатний розпис — це офіційний документ, який визначає структуру організації, кількість посад та їхні обов'язки. Приклад штатного розпису має на меті забезпечити організовану і ефективну роботу підприємства. Як виглядає типова форма штатного розпису? Чи існує нова форма штатного розпису та які особливості заповнення передбачає зразок штатного розпису підприємства? Відповіді — у статті.
Ситуація з практики: «замість назви посади «Директор по персоналу» до КП введено «Директор з управління персоналом». Як привести штатний розпис у відповідність до Класифікатора професій та внести зміни до документів працівника, який очолює службу персоналу?».
Якщо виникла потреба уточнити чи змінити назву посади у штатному розписі відповідно до Класифікатора професій, вносимо зміни до штатного розпису. Оптимально оформити це наказом.
Штатний розпис затверджують у процесі створення організації, а потім, як правило, на кожен наступний рік — навіть, якщо жодних змін не вносили.