Як ознайомлювати працівника зі штатним розписом

1944
Автор
експерт із трудового законодавства Експертус Кадри, Київ

Запитання

Чи ознайомлювати працівників під підпис зі штатним розписом під час затвердження нового штатного розпису чи зміни посадових окладів?

Відповідь

Штатний розпис — документ, що встановлює для підприємства структуру, штат і посадові оклади працівників. Так як у штатному розписі фіксують назви посад, чисельність персоналу та оклади за кожною посадою, не варто ознайомлювати працівників з цим документом, що не порушити Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. 

Що робити, якщо працівник наполягає на ознайомленні зі штатним розписом

Для того щоб змінити посадовий оклад, роботодавець видає наказ про зміни до штатного розпису або про затвердження штатного розпису в новій редакції. У наказі керівник кадрової служби отримує доручення підготувати індивідуальні накази про зміну посадових окладів конкретним працівникам. 

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оформити витяг зі штатного розпису

Щоб оформити витяг, керуйтеся нормами пункту 12 глави 11 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, що затвердив Мін’юст наказом від 18.06.2015 № 1000/5
22350

Зразок штатного розпису (рекомендована форма)

Штатний розпис — це офіційний документ, який визначає структуру організації, кількість посад та їхні обов'язки. Приклад штатного розпису має на меті забезпечити організовану і ефективну роботу підприємства. Як виглядає типова форма штатного розпису? Чи існує нова форма штатного розпису та які особливості заповнення передбачає зразок штатного розпису підприємства? Відповіді — у статті.
120745

Внесення змін до штатного розпису у зв’язку зі зміною назви посади

Ситуація з практики: «замість назви посади «Директор по персоналу» до КП введено «Директор з управління персоналом». Як привести штатний розпис у відповідність до Класифікатора професій та внести зміни до документів працівника, який очолює службу персоналу?».
58562