Вилучення з табеля інформації про посадові оклади
Запитання
Чи можна вилучити з табеля обліку робочого часу графу щодо посадових окладів?
Відповідь
Типову форму Табеля обліку використання робочого часу (форма № П-5) (далі — Табель) затверджено наказом Держкомстату від 05.12.2008 № 489.
Табель використовують для нарахування зарплати та статистичних спостережень.
Читайте також: Порядок ведення табеля обліку робочого часу
Джерело: https://prokadry.com.ua/article/3933-poryadok-vedennya-tabelya-oblku-robochogo-chasu
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
В примітці 2 до форми № П-5 вказано: «Форма носить рекомендаційний характер і складається із мінімальної кількості показників, необхідних для заповнення форм державних статистичних спостережень. При необхідності форма може бути доповнена іншими показниками, необхідними для обліку на підприємстві».
Тобто форму № П-5 можна доповнити іншими показниками, які необхідні бухгалтеру при нарахуванні зарплати. Наприклад, доповнити колонками з кількістю робочих днів (годин), коли працівник перебував:
- у відрядженні;
- у дорозі (при роз’їзному (пересувному) характеру роботи).
Якщо на підприємстві не встановлюють табельні номери працівникам, працівники не працюють у нічний і вечірній час, надурочно, відповідні колонки в Табелі не заповнюють. Ці графи можна вилучити з форми Табеля.
Натомість в штатному розписі для кожної посади (роботи) встановлено розмір посадового окладу (місячної, тарифної ставки). Форма № П-5 містить таку колонку. Тому її необхідно заповнювати. Видаляти цю колонку з форми Табеля не можна.