Одна робоча інструкція для двох посад: чи допустимо

1123

Запитання

Працівника періодично переводять з однієї посади на іншу в одному структурному підрозділі. Чи можна розробити одну посадову інструкцію із визначенням прав та обов’язків за обома посадами?

Відповідь

Посадові (робочі) інструкції  — обов’язкові документи, що мають бути на кожному підприємстві. Їх розробляють для працівників усіх посад, передбачених штатним розписом. Тому якщо штатним розписом передбачено дві різні посади (професії), мають бути дві посадові (робочі) інструкції.

Одна робоча інструкція для двох посад: чи допустимоДізнайтеся, чи  обов’язково складати посадові інструкції на всі посади

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильнои

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Чи встановлює законодавство строк зберігання посадових інструкцій

Чи існує нормативний документ, який визначає строк зберігання посадових і робочих інструкцій? Чи потрібно перезатверджувати посадові інструкції у зв’язку зі зміною керівника організації?Інспектор з праці, роблячи припис актуалізувати посадові та робочі інструкції, вніс зауваження про те, що ці документи застарілі, оскільки з часу їх затвердження пройшло 5 років.
50297

Все про посадові інструкції в Україні: правила зі зразками

Роботодавець повинен роз’яснити працівнику його права і обов’язки, забезпечити необхідними для роботи засобами (ст. 29 КЗпП). Як це зробити? Скеровує інший нормативний акт: обов’язки, права та відповідальність працівників закріплюють в посадових та робочих інструкціях. Вас можуть притягнути до відповідальності за їх відсутність. Адже суд кваліфікує це як порушення законодавства про працю.
407179

Посадова інструкція директора

Інструкція розроблена на прикладі ТОВ. Ви можете використовувати її для першого керівника підприємства іншої організаційно-правової форми. Для цього відкоригуйте разом з юристами підприємства розділи «Загальні положення» та «Відповідальність»
53272

Внесення змін до посадових інструкцій

Роботодавець планує детальніше описати завдання і обов’язки певної категорії персоналу або змінити посадову інструкцію на робочу. Чи потрібен у такому випадку наказ про зміни, та як правильно його сформулювати?
75216