Під час оформлення прийняття на роботу працівник повідомив, що не має трудової книжки. Як виявилося, — трудову книжку втрачено під час роботи в іншій країні. Як у такому разі відновити втрачену трудову книжку?
У вказаному випадку радимо працівниці звернутися із заявою на останнє місце роботи (перед роботою за кордоном) для оформлення дубліката трудової книжки. Підприємство, на яке збирається працевлаштуватися особа, не має права прийняти її на роботу без трудової книжки (або оформленого належним чином дубліката) (ст. 24 КЗпП).
У день звільнення внесіть запис до трудової книжки про звільнення за власним бажанням з поважної причини, якщо зберігаєте її на підприємстві. Зробіть це за нашим зразком
Видача трудової книжки в день звільнення передбачена чинним законодавством. Бувають випадки, коли працівник відсутній на роботі в день звільнення або втратив свою трудову книжку, чи бажає отримати її на руки, щоб подати відомості до Пенсійного фонду, які дії працівника та роботодавця? Відповіді на ці та інші запитання отримаєте в статті
Якщо працівник не прийшов до відділу кадрів у день звільнення і його трудову книжку зберігає роботодавець, необхідно надіслати йому поштове повідомлення із вказівкою про необхідність отримання трудової книжки. Щоб полегшити й прискорити собі роботу, скористайтеся зразком листа про необхідність отримання трудової книжки
Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі (ч. 3 ст. 48 КЗпП).
Працівник, влаштовуючись на нове місце роботи, зобов’язаний надавати трудову книжку (за наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (ч. 2 ст. 24 КЗпП)