Ознайомлення з наказом про преміювання

13995

Запитання

Чи обов’язково ознайомлювати працівників з наказом про преміювання?

Відповідь

Розпорядчі дії роботодавця щодо застосування заохочення документують виданням відповідного наказу. Такий наказ оголошують в урочистій обстановці (ст. 144 КЗпП).

З розпорядчим документом з кадрових питань (особового складу) обов’язково ознайомлюють згаданих у ньому осіб, які на першому примірнику документа чи на спеціальному бланку проставляють свої підписи із зазначенням дати ознайомлення (п. 11 гл. 9 розд. II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).

Накази про заохочення належать до кадрових наказів тривалого строку зберігання (75 років). Їх формують у справу разом з іншими кадровими наказами тривалого строку зберігання.

Отже, роботодавець зобов’язаний ознайомити працівників під підпис з усіма кадровими накази, виданими щодо них, зокрема із наказом про преміювання.

Увага! Приймаючи працівника на роботу, роботодавець зобов’язаний ознайомити його із умовами праці. Ознайомлення з ними працівник засвідчує підписом. У якому документі проставляти підпис?

Порядок ознайомлення із наказами слід регламентувати у локальному нормативному акті, наприклад, в Інструкції з діловодства.

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
494084

Строки видачі наказу про оплачувану відпустку

Наказ про оплачувану відпустку видавайте мінімум за чотири календарних дні до початку відпустки, а про відпустку без збереження зарплати — щонайпізніше за день до її початку
19280

10 типових помилок у кадрових наказах і як їх уникнути

Кадрові накази — це основа документального оформлення трудових відносин. Саме вони підтверджують прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток та інші кадрові дії. Проте навіть незначні помилки у кадрових документах можуть стати підставою для штрафів, трудових спорів чи визнання наказу недійсним. Щоб уникнути таких ризиків, кадровику важливо знати типові помилки у кадрових наказах та дотримуватись правил їх правильного оформлення
3920

Наказ про внесення змін до наказів

Необхідність внести зміни до наказу можуть спричинити різні обставини. Розгляньмо, як правильно оформити наказ про внесення змін до наказу.
156192