Створення електронних рекламних листів: найпоширеніші помилки та способи їх виправлення

Для того щоб популяризувати себе, компанії користуються засобами e-mail-маркетингу — нині це ефективний інструмент просування у Всесвітній павутині. Проте деякі з них, навпаки, відвертають увагу потенційних клієнтів. Американська компанія HubSpot з’ясувала, які ж саме популярні засоби e-mail-маркетингу дратують адресатів.

Підробне «Re:»

Позначка «Re:» в темі повідомлення підвищує відкриваність листів до 92%. Однак, якщо раніше ви з адресатом не спілкувалися, цей прийом лише розлютить його. Одержувач напевне вирішить, що його не інакше, як хочуть «взути», і відправить листа до сміттєвого кошика, так і не ознайомившись із пропозицією.

Зацікавити — можна! Замість підробного «Re:» складіть мотивувальний заголовок. Наприклад: «Що тепер робити?». Або: «Як збільшити ефективність продажів у 10 разів».

«Просто зареєструйтеся!»

Ви ще нічого не розповіли про свою пропозицію, але вже хочете, щоб її прийняли. Такі листи дратують: у них немає інформації про цінність продукту. А заклик підспудно ніби квапить: «Давайте, реєструйтеся швидше! У мене обмаль часу!»

Виправляйте це якнайшвидше! Не вимагайте від адресата реєстрації або інших дій доти, доки не розповісте про характеристики та переваги продукції. Розпочати лист можна так: «П’ять причин придбати товар». Або: «Навіщо потрібна реєстрація».

Численні кроки

Часто-густо клієнтські розсилки буквально нашпиговані нескінченними «наступними кроками». Наприклад, адресата просять переглянути статтю Х, знайти 20 хвилин, щоб обговорити пропозицію Y, переглянути відгуки Z тощо. Людина швидко стомлюється від надлишку інформації та не сприймає її належно.

Ліпше робити так: не перенавантажуйте лист інформацією. Викладайте лише важливі для адресата дані. Краще додайте єдине посилання наприкінці листа, яке приведе клієнта на потрібну вам сторінку.

Імена знайомих

Перш ніж надіслати лист, автор відшукує знайомих адресата в соціальних мережах. А потім посилається на них у повідомленні. Наприклад: «Джон Сміт уже скористався нашим сервісом». Це — недієвий засіб привернути увагу клієнта. Адже той може поцікавитися: «Звідки ви знаєте Джона?» Якщо насправді ви з ним не знайомі, це значно знизить рівень довіри до ваших повідомлень.

Вихід — є! Не розсилайте взяті з повітря рекомендації «спільних знайомих». Зрештою клієнти перестануть відкривати ваші повідомлення та відправлятимуть їх у спам, навіть не читаючи. А якщо вже «попалися на гарячому», відповідайте нейтрально. Наприклад: «Ми зустрілися з Джоном на заході».

Посилання на власний розклад

Адресат без зволікань відправляє лист у спам, якщо бачить фразу: «Це посилання на мій календар. Будь ласка, знайдіть вікно — ми призначимо вам зустріч!». Людина ще не встигла зацікавитися товаром (сервісом) і не виявила готовності розпочати діалог. Тож пропозиція зустрітися виглядає зухвало.

Зайвий «тиск» — не допоможе! Не супроводжуйте листи посиланнями на розклад. Це відлякує. Дайте можливість клієнту краще вивчити пропозицію та самостійно вирішити, чи варто зустрічатися.


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

зміст

Як оперативно передати відомості про працівників на вебпортал ПФУ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді