Безоплатний вебінар «Діловодство у роботі секретаря: організовуємо за новими Правилами»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Запрошуємо на БЕЗОПЛАТНИЙ ВЕБІНАР «Діловодство у роботі секретаря та офіс-менеджера: організовуємо за новими Правилами»

Запрошуємо на БЕЗОПЛАТНИЙ ВЕБІНАР
«Діловодство у роботі секретаря та офіс-менеджера: організовуємо за новими Правилами»


Дата проведення:
15 квітня 2016 року, початок о 15:00


Лектори:

Ірина ІВАНЧЕНКО,

шеф-редактор журналу «Кадровик-01» та системи «Експертус Кадри»


У програмі вебінару:

  • Нові Правила організації діловодства та архівного зберігання документів
  • Інструкція з діловодства як обов’язковий локальний акт
  • Погодження, підписання, затвердження документів
  • Робота з наказами 

Попередня реєстрація на вебінар обовязкова!

Після реєстрації на вказану електронну адресу вам надійде лист-підтвердження з посиланням на кімнату вебінару.
 

ВАЖЛИВО! Перед початком вебінару пройдіть тестування вашого обладнання


Інструкція для учасника вебінару


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
158869

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
461101

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6277

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді