Торгово-промислова палата України (ТПП) нагадала, що інформація про порядок отримання сертифікату розміщена на сайті ТПП у розділі «Послуги ― Засвідчення форс-мажорних обставин». Тут є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.
Враховуючи ситуацію, в якій опинились більшість підприємців на території України у зв’язку карантином, введеним КМУ, та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, ТПП спростила процедуру подання заяви.
Якщо через форс-мажорні обставини підприємство не може виконати договірні зобов’язання, щоб отримати сертифікат надайте ТПП:
- заяву, підписану керівником підприємства;
- копію договору;
- копію наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
- повідомлення (сповіщення іншої сторони).
Документи надсилайте в електронному варіанті на електронну адресу: [email protected].
Гарячий урок від Вищої Школи Кадровика: Як оформити дистанційну роботу під час карантину
ТПП наголошує, що сумарний розмір вкладених файлів не може перевищувати 10 Мбайт. Якщо необхідно відправити файли більшого об’єму скористайтесь сервісами файлових сховищ (Google Disk та ін.) та додайте у звернення посилання на файли у сховищі.
Як технічно організувати дистанційну роботу ⇗
ТПП звертає увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин, якщо вже порушений строк виконання зобов’язання у зв’язку з введеним карантином.
До речі, сертифікат ТПП про наявність форс-мажорних обставин використовують і в трудових відносинах. На підтвердження — постанова ВСУ від 11.11.2015 по справі № 6-2159цс15.
За інформацією Торгово-промислової палати України