Щоб скористатися цифровими сервісами або електронним документообігом, необхідно мати електронний підпис. Зробити це можна, звернувшись особисто до одного з надавачів послуги або онлайн.
Як засвідчити документ ЕЦП у програмах MS Office
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) раніше називали ЕЦП (Електронний цифровий підпис). Отримати його можна безкоштовно як офлайн, так і через мережу інтернет.
Щоб отримати КЕП офлайн, особисто зверніться до одного з надавачів послуги, заповніть реєстраційну форму та вкажіть паспортні дані й номер платника податків. Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби та АЦСК МВС. Під час карантину Мінцифри радить використовувати попередній запис. Повний Перелік надавачів електронних довірчих послуг за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry .
Отримати Кваліфікований електронний підпис онлайн можуть клієнти ПриватБанку.
Мінцифри нагадує, що оформити підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП.
До того ж цифрові підписи надає ДП Дія. Для отримання підпису придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг.
Мінцифри нагадує, що оформити підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП.
Війна «розпорошила» працівників по різних куточках Батьківщини та світу. Як за таких умов дотримати вимог законодавства та ознайомлювати працівників з документами під підпис?
Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.