15 навичок, на які слід звернути увагу при прийнятті працівника на роботу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас

15 навичок, на які слід звернути увагу при прийнятті працівника на роботу


Сучасний ринок праці України характеризується дисбалансом між попитом та пропозицією робочої сили, який відображається у професійно-кваліфікаційній невідповідності. Щоб бути конкурентоспроможним на ринку праці необхідно вірно обрати професію, завжди навчатися (при потребі перенавчитися), розширювати свій кругозір, цікавитися новою інформацією, займатися самоосвітою та постійно підвищувати свою компетентність.

☝ Трудовий договір чи договір підряду: як не наразитися на штраф

Управління Держпраці у Хмельницькій області стверджує, що ТОП-15 найбільш популярних навичок, затребуваних роботодавцями складають:

  1. грамотна письмова та усна мова;
  2. знання ділової етики;
  3. уміння працювати з Microsoft Office;
  4. самоініціативність, самомотивованість;
  5. уважність до дрібниць;
  6. здатність самостійно вирішувати завдання;
  7. вміння виявляти й розв'язувати проблеми;
  8. організаторські здібності;
  9. вміння керувати проєктами;
  10. досвід діяльності, пов’язаної з продажами;
  11. орієнтованість на обслуговування клієнтів;
  12. вміння розподіляти час;
  13. здатність до розвитку бізнесу;
  14. аналітичні навички;
  15. уміння розмовляти двома та більше мовами.

Коли усі співбесіди пройдено, гідного кандидата відібрано, усна домовленість про роботу досягнута, скористайтесь покроковим алгоритмом прийняття на роботу нового працівника.

У разі потреби, встановіть працівнику випробувальний термін.

додаток

Як повторно отримати критичність та перебронювати працівників на новий строк

Статті за темою

Усі статті за темою

Колективний договір

Порядок укладання колективного договору викликає у роботодавців безліч запитань. Як має виглядати типовий колективний договір? Колективний договір: обов'язковий чи ні? Чи потрібно реєструвати колективний договір? Чи передбачено відповідальність за відсутність колективного договору? Знайдіть відповіді у статті
192949

Зразок заяви про прийняття на роботу

Заява — це письмове офіційне повідомлення і/або прохання, яке подають на ім’я посадової особи, зазвичай — це керівник організації.
513652

Наказ про прийняття на роботу директора

Статут (Положення) підприємства визначає: керівника приймають, обирають чи призначають, зважаючи на вимоги законодавства. Наказ про прийняття директора на посаду складають, спираючись на статутні документи та документи про призначення (обрання)
181007

Надомна робота в Україні: як оформити працівника

Надомна праця — це форма зайнятості, яка дозволяє працівнику виконувати свої обов'язки поза межами традиційного робочого місця. В умовах воєнного стану, сучасного технологічного прогресу та змін на ринку праці, надомна робота здобуває все більшу популярність. Проте, як оформити працівника на надомну роботу, який правовий статус він матиме, та який вид договору слід укласти в такому випадку, — у статті.
11709

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді