Із 7 листопада Ви не зможете використовувати ЕЦП

Щоб візувати та підписувати документи в електронному виглядові, встигніть вчасно змінити свій ЕЦП на КЕП.

Із 7 листопада Ви не зможете використовувати ЕЦП

Система публічних закупівель Prozorro на своїй сторінці у Facebook повідомила:

7 листопада — день, коли остаточно перестануть діяти електронні цифрові підписи.

З цією дати і замовники, і постачальники повинні використовувати кваліфіковані електронні підписи (КЕП).

Нагадаємо, що від 7 листопада 2018 року більшість акредитованих центрів сертифікації ключів вже видавали КЕП. Однак, якщо досі не маєте кваліфікаційного електроного підпису, якнайшвидше змініть свій ЕЦП на КЕП.

У дописі зауважили, що з 7 листопада:

  • замовники (окрім закладів комунальної форми власності) мають зберігати КЕП на захищених носіях — інакше кажучи, використовувати токени при публікації;
  • учасники повинні мати КЕП, але не обов'язково на токені;
  • замовники НЕ зобов'язані відповідно до Закону «Про електронні довірчі послуги» чи Законом «Про публічні закупівлі» вимагати від учасників підписати пропозицію саме КЕП на токені, а не КЕП на іншому носії.

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4971

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27382

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3805

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді