ДПС роз’яснило як визначити дату та час отримання повідомлення про прийняття працівника на роботу

Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору та повідомлення ДПС про прийняття працівника засобами електронного зв’язку з використанням КЕП чи на паперових носіях разом з копією в електронній формі або на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами

ДПС роз’яснило як визначити дату та час отримання повідомлення про прийняття працівника на роботу

Повідомлення ДПС про прийняття працівника на роботу

Інформаційно-довідковий департамент ДПС нагадує, що роботодавець (автор) створює електронні документи у строки та у порядку, що визначені законодавством, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (КЕП) чи печатки на підставі Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (далі — Порядок № 557).

Після накладання КЕП автор здійснює шифрування електронного документа та надсилає його до адресата протягом операційного дня (п. 3 розд. II Порядку № 557).

Контролюючий орган у день надходження електронного документа, або не пізніше наступного робочого дня, якщо документ надійшов після закінчення операційного дня (п. 6 роз. ІІ Порядку № 557) здійснює його автоматизовану перевірку (п. 5 розд. ІІ Порядку № 557).

Трудовий договір: визначаємо строк і форму

За результатами перевірки роботодавцю (автору) надсилають першу квитанцію протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня (абз. 1 п. 8 розд. ІІ Порядку № 557).

Якщо протягом зазначеного строку автор не отримав першу квитанцію, електронний документ вважають не одержаним адресатом (абз. 3 п. 8 розд. II Порядку № 557).

Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. Вона формується не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком № 557 (п. 9 розд. II Порядку № 557).

Документи, які подають при прийнятті на роботу

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважають дату та час, зафіксовані у першій квитанції (п. 11 роз. ІІ Порядку № 557).

Якщо роботодавець (автор) надіслав до контролюючих органів кілька примірників одного електронного документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), оригіналом вважають електронний документ, надісланий останнім до закінчення граничного строку для подання такого документа, за умови, що його було сформовано правильно та прийнято (зареєстровано), про що надійшла друга квитанція про прийняття (п. 12 розд. ІІ Порядку № 557).

Олена Петровська

За матеріалами Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу «ЗІР»

Зміни у бронюванні

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4695

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
26630

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3711

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5620

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді