У вирішенні питання Державна податкова служба радить спиратися на Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (п. 1, ч. 2, ст. 22).
11 змін в електронному документообігу
Документ передбачає процедуру ідентифікації фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа. Така ідентифікація має відбуватися за результатами перевірки відомостей (даних) про особу, отриманих у встановленому законодавством порядку з Єдиного державного демографічного реєстру, за паспортом громадянина України або іншими документами, виданими відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.
Важливим пунктом є необхідність особистої присутності. Тож Державна податкова служба наголошує, що послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю отримати неможливо (навіть якщо така довіреність завірена нотаріально).
За матеріалами Головного управління ДПС в Одеській області
Війна «розпорошила» працівників по різних куточках Батьківщини та світу. Як за таких умов дотримати вимог законодавства та ознайомлювати працівників з документами під підпис?
Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.