Електронна трудова книжка формується Пенсійним фондом на основі відомостей про трудову діяльність особи — після того, як ПФУ перевіряє дані, внесені до Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Як перейти на електронні трудові книжки
Надавати відомості про трудову діяльність найманих працівників мають роботодавці. Це потрібно робити в електронній формі. Зокрема, йдеться про дані щодо:
- прийняття на роботу;
- переведення;
- звільнення;
- строкову військову службу тощо.
Перехідний період, під час якого можна оцифрувати трудові книжки, триватиме до 9 червня 2026 року.
Після передачі даних та формування електронної трудової книжки паперова версія зберігатиметься у працівника (її можна вести паралельно з електронною, якщо працівник виявив таке бажання).
Важливо, що внести дані про свою трудову діяльність може і сам працівник. Для цього потрібно надати кольорові скан-копії усіх сторінок паперової трудової книжки (у хронологічному порядку). Також можуть знадобитися інші документи, що містять записи з оригіналів трудової або документи, що підтверджують стаж.
Зауважте: до електронної трудової книжки включають дані за основним місцем роботи з 2004 року (до цього використовували поняття не страхового стажу, а трудового). Щоб включити інформацію про період роботи до 2004 р., слід самостійно додати дані, надавши відповідні скан-копії.
За матеріалами Східного міжрегіонального управління Держпраці