Перепідпорядкували підрозділ: вважати це переведенням чи ні? Пояснює експерт
Підприємство самостійно визначає організаційну структуру і встановлює штатний розпис (ст. 64 Господарського кодексу).
Чи оформлювати переміщення, якщо змінюється підпорядкування працівника
Удосконалювати структуру управління — законне право роботодавця.
Якщо зміни в оргструктурі щодо підпорядкування підрозділів чи працівників не впливають на трудову функцію, не йдеться ані про переміщення, ані про переведення, ані про зміну істотних умов праці.
Чи потрібна згода працівників при зміні підпорядкування підрозділу?
Зміни в підпорядкуванні підрозділів не відображають в трудових книжках. Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58, не вимагає цього.
Проте роботодавцеві варто повідомити працівників про нову структуру. Якщо дані про підпорядкування підрозділів є в посадових інструкціях, потрібно внести до них зміни.
Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»
Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.
❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️
Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся