СПО об’єднань профспілок України розмістило на своєму сайті проєкт постанови ПФУ «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок» (далі — проект постанови).
Робота з електронними трудовими книжками: від А до Я
Нагадаємо, що ПФУ у першому варіанті проєкту постанови встановив першочерговість подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, а також про трудову діяльність осіб за період до 01 липня 2000 року.
У другому варіанті проекту постанови ПФУ визначив, що відомості про трудову діяльність працівника за період з 10 червня 2021 року подаватиме бухгалтер у складі єдиної звітності з ЄСВ та ПДФО.
За період до набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX (далі — Закон № 1217) відомості про трудову діяльність подаватиме до ПФУ працівник особисто або через вебпортал ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням КЕП: працівник, страхувальник або представник страхувальника, якому керівник делегував відповідні повноваження.
Виправлення помилок, через які ПФУ не прийме скан трудової
У третьому варіанті проекту постанови також є новація, яка стосується інформації про працівників, що звільняються. Відтак, роботодавці подаватимуть відсутні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відомості про прийняття на роботу, переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання не пізніше дня звільнення працівника.
експерт Експертус Кадри
За матеріалами ФПСУ