Електронний витяг про реєстрацію місця проживання відтепер можна згенерувати в Дії

Кожна четверта державна послуга в Україні потребує документ із відомостями про реєстрацію місця проживання. Раніше потрібно було витрачати час й постояти в черзі за ним, тепер е-витяг про реєстрацію місця проживання можна отримати в декілька кліків. Як саме?

Електронний витяг про реєстрацію місця проживання відтепер можна згенерувати в Дії

Реєстрація безробітних: нові правила під час війни

Якщо необхідно влаштувати дитину до садочка чи школи, оформити шлюб, стати на військовий облік тощо, слід мати документ, який підтверджує ваше місце проживання.

3 01.12.2021 року таким підтвердженням є витяг з реєстру територіальної громади. Раніше за документом треба було відстоювати черги в органах реєстрації, а тепер можна згенерувати на порталі Дія.

«Навіть під час війни ми продовжуємо спрощувати життя українців та робити послуги доступнішими. Зараз це як ніколи актуально. Витяг про реєстрацію місця проживання — один із документів, який часто вимагають при отриманні держпослуг. Раніше, щоб його отримати, потрібно було відстоювати черги. Тепер це можна зробити вдома менше, ніж за хвилину на порталі Дія», — прокоментував Віцепрем'єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Щоб отримати витяг про реєстрацію місця проживання на порталі Дія, виконайте три кроки:

  1. Авторизуйтеся на порталі Дія;
  2. Оберіть послугу Витяг з реєстру територіальної громади;
  3. Натисніть «Замовити витяг».

Більше не потрібно згадувати, де саме лежить ваш паперовий витяг про місце проживання, а перевірити його дійсність можна за допомогою QR-коду.

Послугу реалізовано Міністерством цифрової трансформації спільно з Державною міграційною службою за підтримки програми EGAP Фонду Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії.

Джерело: Урядовий портал

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4975

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27392

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3808

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5774

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді