Переваги електронної трудової книжки

У які строки паперові трудові книжки стануть неактуальними

Переваги електронної трудової книжки

Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки, який впровадили, щоб зменшити паперовий документообіг і ризики втрати чи пошкодження документів.

Дублікат трудової книжки: хто й коли оформлює. Шпаргалка

Електронна трудова дає змогу працівникам перевірити свій страховий стаж. Також у майбутньому працівник зможе автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду.

Кожен роботодавець зобов’язаний надавати відомості про трудову діяльність найманих працівників в електронному форматі: робити записи про прийняття на роботу, переведення чи звільнення, строкову військову службу тощо.

У працівників і роботодавців є п’ять років для оцифрування трудових книжок. Після перевірки даних із боку Пенсійного фонду України та їхнього внесення до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування буде сформований кінцевий варіант електронної трудової книжки. Відтоді паперова версія буде непотрібна і зможе зберігатися в працівника або вестися паралельно з електронною версією, якщо цього забажає працівник.

За інформацією 

Північного міжрегіонального управління ДПС 

Гарячі питання військового обліку на підприємствах

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4895

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27202

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3777

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5735

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді