Переваги електронної трудової книжки

У які строки паперові трудові книжки стануть неактуальними

Переваги електронної трудової книжки

Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки, який впровадили, щоб зменшити паперовий документообіг і ризики втрати чи пошкодження документів.

Дублікат трудової книжки: хто й коли оформлює. Шпаргалка

Електронна трудова дає змогу працівникам перевірити свій страховий стаж. Також у майбутньому працівник зможе автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду.

Кожен роботодавець зобов’язаний надавати відомості про трудову діяльність найманих працівників в електронному форматі: робити записи про прийняття на роботу, переведення чи звільнення, строкову військову службу тощо.

У працівників і роботодавців є п’ять років для оцифрування трудових книжок. Після перевірки даних із боку Пенсійного фонду України та їхнього внесення до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування буде сформований кінцевий варіант електронної трудової книжки. Відтоді паперова версія буде непотрібна і зможе зберігатися в працівника або вестися паралельно з електронною версією, якщо цього забажає працівник.

За інформацією 

Північного міжрегіонального управління ДПС 

Як провести скорочення чисельності та штату

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
30865

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
28542

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
6002

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4117

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді