Витяг з електронної трудової книжки

Як сформувати самостійно

Витяг з електронної трудової книжки

Працівники, які мають електронну трудову книжку, можуть самостійно сформувати витяг, щоб перевірити інформацію про страховий стаж. 

Який документ має надати кандидат на роботу, якщо у трудовій книжці відсутній запис про звільнення

Щоб сформувати витяг, необхідно:

  • зайти на портал Пенсійного фонду;

  • авторизуватися за допомогою електронного підпису або системи електронної ідентифікації GOV.UA;

  • у розділі «Комунікації з ПФУ» натиснути вкладинку «Запит на отримання електронних документів»;

  • у списку «Тип звернення» обрати «Витяг з ЕТК»;

  • ввести номер телефону та дати згоду на обробку персональних даних;

  • відправити до ПФУ.

Сформовані документи у форматі pdf доступні для перегляду та завантаження у вкладенні «Мої  звернення».

За інформацією

Головного управління ПФУ в Полтавській області

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
5146

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27733

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3856

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5845

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді