Далі в застосунку реалізують функціональність відображати причини порушень правил військового обліку
15 травня 2025 року Міноборони на своєму сайті повідомив про те, що в Резерв+ технічно реалізували можливість оформлювати відстрочки для:
- громадян, яких визнали тимчасово непридатними до військової служби за результатами військово-лікарської комісії;
- сімей, де дружина або чоловік — військові, які мають дитину до 18 років.
Щоб скористатися можливістю необхідно оновити застосунок до останньої версії. Після цього заяву на відстрочку можна подати у декілька кроків:
- натиснути на три крапки на головному екрані застосунку Резерв+;
- вибрати пункт «Подати запит на відстрочку», а потім відповідну категорію.
Згодом надійде сповіщення із результатом.
Як працівнику отримати відстрочку від призову в ТЦК
Також заступник міністра оборони Катерина Черногоренко повідомила, що команда Міноборони з цифровізації продовжує розширювати кількість відстрочок у Резерв+. Ціль — щоб у застосунку можна було оформити всі відстрочки, які передбачені законодавством. У наступному релізі готують функціональність, що відображатиме у Резерв+ групу інвалідності та причини порушення правил військового обліку. Раніше у застосунку відображалося лише повідомлення про сам факт порушення, а тепер користувач знатиме, що саме він порушив. Наприклад, не оновив дані або не з’явився за повісткою.
Крім цього, в Резерв+ оновився безпековий сертифікат, що робить роботу застосунку ще більш захищеною і надійною.
За інформацією Міноборони
Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
Військовий облік працівників — це одна з обов’язкових функцій роботодавця. Кадровики відповідають за те, щоб усі призовники, військовозобов’язані та резервісти були належним чином поставлені на облік, а дані про них — своєчасно оновлювалися. Як вести військовий облік працівників онлайн? Чи повністю електронна форма військового обліку замінила паперовий військовий облік? Усе про облік військовозобов’язаних в електронному вигляді — у статті
В умовах воєнного стану питання військового обліку набуває особливої актуальності. Кожне підприємство, установа чи організація зобов’язані забезпечувати належне ведення військово-облікових документів та взаємодіяти з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). Саме тому план роботи з військового обліку на 2026 рік є обов’язковим для кадрової служби. Він дозволяє систематизувати всі заходи, контролювати своєчасність виконання завдань і бути готовими до перевірок
В умовах воєнного стану в Україні актуальність належного ведення військового обліку значно зросла. Відповідальність за цей напрям роботи на підприємстві або в установі несе спеціально призначена особа — інспектор з військового обліку. Саме для такої посадової одиниці має бути розроблена чітка посадова інструкція, яка регламентує її обов’язки, права та відповідальність. Посадова інструкція відповідального за військовий облік на підприємстві — у статті, залишилось тільки скачати.
Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та підпорядкування зобов’язані вести військовий облік працівників. Порушення правил військового обліку — досить поширена проблема на сьогодні. Розглянемо, яка відповідальність за порушення у сфері військового обліку передбачена законодавством та які особливості притягнення до відповідальності за порушення ведення військового обліку.