Сканування трудової книжки: покрокова інструкція для роботи з ПФУ
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Завантажити відскановану скан-копію трудової книжки на портал Пенсійного фонду можна самостійно. У ПФУ надали покрокову інструкцію для охочих.
Хто має подавати скан трудової — працівник чи роботодавець
Отже, щоб сформувати електронну трудову книжку, потрібно:
- увійти до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- обрати розділ «Комунікації з ПФУ» (ліве бокове меню) → «Відомості про трудові відносини»;
- заповнити загальні дані та надати згоду на обробку персональних даних;
- завантажити кольорові скан-копії сторінок трудової книжки (форматі PDF або JPEG) у хронологічному порядку;
- підписати КЕП;
- натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».
При цьому зауважте, що до відсканованих сторінок трудової книжки висувають низку вимог:
- кольорове та чітке зображення;
- наявність усіх реквізитів документа (назва, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та повнота записів (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi);
- розмір файлу до 1 Мб;
Крім того, через електронний кабінет можна завантажити й інші документи на підтвердження страхового стажу (про здобуття освіти, народження дитини, військову службу тощо).
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області