Федерація роботодавців України повідомила, що отримала офіційне роз'яснення від Державної прикордонної служби щодо правил перетину кордону заброньованими працівниками, які їдуть у відрядження.
Кого можна направити у відрядження за кордон під час воєнного стану
Так, відповідно до Правил перетинання державного кордону громадянами України, особи, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації у зв’язку з їх бронюванням та не підпадають під обмеження про виїзд чиновників, можуть виїхати за межі України, надавши додатково до стандартного пакету документів:
Зауважимо, витяг надається за формою згідно з додатком 3 до Порядку бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час дії воєнного стану.
Далі витяг має завірити керівник підприємства (печаткою та підписом). Працівник же повинен при одержанні документа розписатися у відомості видачі бланків спеціального військового обліку.
Відповідаємо на запитання:
Зауважимо, Федерація роботодавців запевнила, що законодавство не містить вимог стосовно того, щоб витяг про бронювання засвідчували печаткою у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки.
За матеріалами Федерації роботодавців України
Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті