Кваліфікований електронний підпис через податкову: інструкція

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
редактор стрічки новин порталу «Кадровик-01»
Для отримання ключа потрібно буде з'явитися до пункту реєстрації

Кваліфікований електронний підпис через податкову: інструкція

У Державній податковій службі пояснили, як громадяни можуть отримати через них кваліфікований електронний підпис.

Так, щоб отримати КЕП вперше, потрібно: 

  1. ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на порталі («Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг»);
  2. підготувати необхідні реєстраційні документи за списком;
  3. з'явитися до пункту реєстрації з оригіналами документів (для тих, хто має паспорт у «Дії» — версія 2.0+ — доступна ідентифікація у смартфоні через функцію шерингу;
  4. мати з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з'ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD тощо).

Якщо ж потрібно оновити сертифікат, то це можна зробити дистанційно всього за електронним запитом. Опція доступна для тих, хто не змінював своїх реєстраційних даних (ПІБ, адреса реєстрації, код ЄДРПОУ тощо), має ще чинний наявний електронний підпис, а особистий ключ доступний лише користувачу та не був скомпрометований.

Нові ключі зберігають дійсність впродовж двох років.

У ДПС також наголосили, що у пунктах реєстрації недоступні ані послуги копіювання, друку чи заповнення документів, ані продаж носіїв для ключів.

За інформацією Головного управління ДПС у Сумській області

додаток

Виправлення помилок в трудових книжках та передача сканкопій до ПФУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
36075

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
32166

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
7400

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4652

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді