Мультишеринг: «Дія» повідомила про зростання популярності послуги

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
редактор стрічки новин порталу «Кадровик-01»
Послуга безкоштовна для громадян, але платна для бізнесу

Мультишеринг: «Дія» повідомила про зростання популярності послуги

Українці вже понад два мільйони разів використали функцію мультишерингу в «Дії». На порталі державних послуг повідомили, що це — результат за чотири місяці роботи сервісу.

Чи можна прийняти на роботу за єДокументом у Дії

При цьому ще півтора місяці тому тут звітували про мільйонний мультишеринг. Отже, використання функції набуває поширення.

Послуга мультишерингу дозволяє надсилати одразу кілька документів за один раз, звільняючи від необхідності робити копії та завантажувати документи на сайти компаній. Для цього потрібно натиснути кнопку або відсканувати QR-код на ресурсі бізнесу, обрати потрібні документи, засвідчити їх «Дія.Підписом» та підтвердити пересилання.

Наразі таким чином можна передати:

  • паспорт (ID-картку);
  • закордонний паспорт;
  • картку платника податків (РНОКПП)
  • посвідки на тимчасове чи постійне проживання;
  • довідку про доходи; 
  • довідку ВПО;
  • актові записи (про народження, шлюб, розлучення, зміну імені);
  • пенсійне посвідчення;
  • документи про освіту;
  • студентський квиток;
  • посвідчення ветерана;
  • водійське посвідчення;
  • техпаспорт.

У подальшому обіцяють розширити перелік доступних для передачі документів.

Послуга безкоштовна для громадян, а от для бізнесу — платна. Втім, сервіс вже інтегрували понад 80 компаній. У «Дії» пояснюють це тим, що функція дозволяє заощадити час, зменшити кількість помилок, пришвидшити обслуговування клієнтів, одночасно гарантуючи безпеку передавання інформації.

За інформацією порталу «Дія»

додаток

Виправлення помилок в трудових книжках та передача сканкопій до ПФУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
36158

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
32217

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
7421

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді