Голова Держпраці Р. Чернега на онлайн-прийомі роз’яснив методисту районного методкабінету відділу освіти Ківерцівської РДА Волинської області особливості продовження трудових відносин з педагогічними працівниками закладів освіти після утворення об’єднаної територіальної громади. Зокрема, чи повідомляти ДФС про прийнятих працівників та вносити записи в трудові книжки цих працівників. А також, чи переукладати трудові договори педагогічним працівникам.
У разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується. Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників (ч. 4 ст. 36 КЗпП).
Тому при зміні підпорядкованості навчальних закладів дія трудових договорів педагогічних працівників продовжується.
Водночас Роман Чернега нагадав, якщо за час роботи працівника назва підприємства змінюється, то про це окремим порядком у графі 3 трудової книжки вносять відповідний запис, а у графі 4 зазначають підставу перейменування — наказ (розпорядження), його дату і номер (п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58).
«У разі, якщо у працівників будуть змінюватися істотні умови праці, а саме: системи та розміри оплати праці, пільги, режим роботи, встановлюватись або скасуватись неповний робочий час, змінюватись найменування посад та інше, згідно з частиною третьою статті 32 КпПП України, вони повинні бути повідомлені про це не пізніше ніж за два місяці», – акцентував Голова Держпраці.
За інформацією Державної служби України з питань праці