Пенсійний фонд надав алгоритм дій, якщо після оцифрування трудової книжки ви виявите, що створено неправильний чи некоректний електронний запис або ж наявні неточності чи хиби (за періоди страхового стажу після 01.07.2000). У такому разі потрібно:
- авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі (з використанням кваліфікованого електронного підпису);
- створити повторне звернення (застраховані особи — у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
- заповнити екранну форму;
- повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа);
- додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення;
- додати скановану копію уточнювальної довідки (за необхідності).
Скануйте не лише трудову! Які ще документи передавати на вебпортал ПФУ
Щоб вчасно виявити помилку, після передачі даних відстежуйте стан опрацювання звернень:
«Електронна трудова книжка» → «Дані ЕТК» → «Відцифрована ЕТК».
У Пенсійному фонді закликали роботодавців ознайомити усіх працівників з результатами оцифрування, оскільки від зарахування страхового стажу залежить право на майбутню пенсію.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області