Держпраці нагадала, що у рекламі про прийняття на роботу заборонено висувати певні вимоги. Це стосується:
- раси та кольору шкіри;
- віку;
- статі;
- стану здоров’я та наявності інвалідності;
- підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД;
- сексуальної орієнтації;
- політичних, релігійних та інших переконань;
- членства у професійних спілках або інших громадських об’єднаннях;
- етнічного та соціального походження;
- сімейного та майнового стану;
- місця проживання;
- мовних або інших ознак, не пов’язаних з характером роботи або умовами її виконання.
За порушення обмежень рекламодавцям загрожує штраф у розмірі десяти мінімальних заробітних плат (на момент вчинення порушення).
За інформацією Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці